مدیریت روابط عمومی
۱۴۰۳/۲/۸
1402/12/22
آماده باش 58 پایگاه اورژانس برای حوادث چهارشنبه سوری/ پسر16 ساله بر اثر انفجار ترقه مصدوم شد
وبدا؛ رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری از آماده باش کامل 58 پایگاه شهری و جاده ای اورژانس استان برای حوادث احتمالی در چهارشنبه سوری خبر داد.

به گزارش وبدا، دکتر محمود شمسی پور گفت: همزمان با فرارسیدن چهارشنبه آخرسال و برگزاری آیین سنتی چهارشنبه سوری، کلیه پایگاه های اورژانس، 58 دستگاه خودروی آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و بالگرد هوایی اورژانس 115 استان به حالت آماده باش درآمد.
 
وی افزود: همه نیروهای عملیاتی و دیسپچ در این روز برای امدادرسانی در کمترین زمان آماده باش هستند.
 
وی از شهروندان خواست: در صورت بروز هر گونه حادثه موارد را از طریق شماره تلفن 115 اطلاع رسانی کنند.

*مصدوم شدن جوان 16 ساله بر اثر انفجار ترقه در شهر بن

دکتر محمود گفت: بامداد امروز 22 اسفند 1402 گزارشی مبنی بر مصدومیت پسر 16 ساله ای بر اثر ترکیدن ترقه در شهر بن به مرکز دیسپچ اورژانس پیش بیمارستانی استان اطلاع داده شد.
 
وی اضافه کرد: بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد و کارشناسان عملیاتی اورژانس استان پس از انجام اقدامات درمانی مناسب مصدوم را که از نواحی دست، پا، صورت و گوش دچار مصدومیت شده بود را جهت انجام اقدامات درمانی تکمیلی به بیمارستان آیت الله کاشانی(ره) شهرکرد منتقل کردند.
 
دکتر شمسی پور ضمن تاکید جدی به رعایت نکات ایمنی، جهت جلوگیری از بروز حوادث ناگوار در چهارشنبه‌سوری آخر سال افزود: در صورت مواجهه با فردی که دچار سوختگی شده، ضمن حفظ خونسردی و رعایت اقدامات اولیه در سوختگی با آتش، مصدوم را هرچه سریعتر به مرکز درمانی منتقل کنید و یا در صورت شدید بودن مصدومیت با اورژانس 115 تماس بگیرید.
 
وی خاطرنشان کرد: همچنین در صورت بروز هرگونه حریق و یا حادثه ضمن حفظ خونسردی، افراد مسن و کودکان و دیگر افراد را از محل حریق به جای امن انتقال دهید، سپس سریعا با تلفن 125 آتش‌نشانی و در صورت وجود مصدوم با اورژانس 115 تماس گرفته و مراتب را با ذکر نشانی دقیق و نوع حادثه، اطلاع دهید.
تعداد بازدید:
299
نویسنده:
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:3 تعداد کل امتیازها:6
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد میباشد.
Copyright © 2014 S.K.U.M.S - All rights reserved
A+ A-
Powered by DorsaPortal